Zapisz się do newslettera
Najważniejsze informacje dla branży spożywczej!
Zapisz się na newsletter FoodFakty i bądź na bieżąco:
NutraFood Poland jest pierwszym i na ten moment jedynym w Polsce wydarzeniem targowym dedykowanym sektorowi nutraceutyków, gdzie prezentowane są zarówno surowce i jak również produkty finalne – żywność i napoje funkcjonalne, suplementy diety i inne produkty o działaniu prozdrowotnym. Targi dedykowane są profesjonalistom z branży nutraceutyków, w tym producentom, ale także dystrybutorom, hurtownikom, importerom i eksporterom, pracownikom działu badania i rozwój, technologom żywności, specjalistom ds. zakupów, naukowcom i detalistom.
NutraFood Poland odbywają się równolegle z największymi biznesowymi targami spożywczymi w Polsce - WorldFood Poland. Gwarantuje to dotarcie do tysięcy branżowych odwiedzających nie tylko z kraju, ale także zagranicy. Ubiegłoroczna, rekordowa edycja zgromadziła prawie 7000 uczestników z całego świata. Co istotne, aż 64% odwiedzających targi WorldFood Poland poszukiwało suplementów diety, odżywek oraz żywności funkcjonalnej.
“Jako organizator wiodących biznesowych targów żywności i napojów w Polsce - WorldFood Poland - wsłuchujemy się w potrzeby i oczekiwania zarówno wystawców, jak i odwiedzających wydarzenie. Coraz częściej poszukiwane były nie tylko gotowe wyroby, takie jak suplementy diety czy produkty o działaniu prozdrowotnym, ale również surowce do ich produkcji. Obecność targów NutraFood Poland wypełnia tę lukę na rynku i sprawia, że cała branża nutraceutyków ma szansę spotkać się w jednym miejscu, wymienić doświadczeniami oraz nawiązać istotne kontakty biznesowe.” - mówi Agnieszka Szpaderska, Dyrektor Targów NutraFood Poland.
Targi od pierwszej edycji cieszą się dużym zainteresowaniem zarówno producentów, jak i odwiedzających. Wśród dotychczasowych wystawców wymienić można m.in. PK Components, Merkury SA, Olimp Labs, eWitaminy, HABIO, Starpharma, Colfarm oraz Purella Superfoods. Wśród odwiedzających nie zabrakło przedstawicieli aptek, drogerii, sklepów zielarskich, siłowni, klubów fitness, sieci handlowych, ale również dietetyków zainteresowanych nowościami produktowymi.
Wydarzenie co roku wspierane jest także przez Krajową Radę Suplementów i Odżywek, która realizuje merytoryczne zagadnienia podczas konferencji tematycznych, odpowiadających na najważniejsze trendy rynkowe.
Organizatorzy targów NutraFood Poland zapraszają na wydarzenie w dniach 21-23 kwietnia 2020 do EXPO XXI Warszawa. Więcej informacji na stronie www.nutrafood.pl oraz na info@nutrafood.pl.
Przeczytaj także
W ciągu ostatnich 20 lat polski sektor spożywczy przeszedł znaczące przeobrażenia, a dzięki stałemu rozwojowi technicznemu, technologicznemu i organizacyjnemu, Polska jest ósmym eksporterem żywności spośród państw UE...
Wystartował konkurs dedykowany start-upom – Food Innovation Challenge. Podczas tegorocznych targów WorldFood Poland będzie można zawalczyć o Nagrodę Główną o wartości 60 000 tys. zł.
Rynek produktów mlecznych w Polsce jest już dojrzały – po latach dynamicznego wzrostu wolumeny sprzedażowe ustabilizowały się, jednak rośnie wartość sprzedaży, którą napędzają nowe trendy konsumenckie. Wysokie zapotrzebowanie na tego typu produkty pozwoliło wykształcić się na polskim rynku liderom w zakresie produkcji i dystrybucji nabiału...