Zapisz się do newslettera
Najważniejsze informacje dla branży spożywczej!
Zapisz się na newsletter FoodFakty i bądź na bieżąco:
Wystartował konkurs dedykowany start-upom – Food Innovation Challenge. Podczas tegorocznych targów WorldFood Poland będzie można zawalczyć o Nagrodę Główną o wartości 60 000 tys. zł. Jednak już sam udział umożliwia szerokie dotarcie do potencjalnych inwestorów i najważniejszych osób z branży.
W odpowiedzi na zmieniające się potrzeby przemysłu spożywczego, postanowiliśmy odkryć i wypromować nieszablonowe pomysły oraz innowacyjne start-upy. Inicjatywa kierowana jest do osób mających koncepcję na unikatowe produkty, technologię lub usługi, które zatrzęsą rynkiem i wyznaczą nowe trendy.
„Ponieważ wiemy, jak cenne w rozwijaniu firmy jest wsparcie marketingowe, już od pierwszej edycji targom WorldFood Poland towarzyszy Konkurs o Złoty Medal, wspierający najciekawsze produkty prezentowane przez Wystawców. Teraz wychodzimy z naszą ofertą jeszcze szerzej – nowoutworzona Strefa Innowacji to odpowiedź na potrzeby, jakie aktualnie generuje branża spożywcza i jednocześnie ukłon w stronę przedsiębiorczych osób”- zachęca Agnieszka Szpaderska dyrektor Targów. Swoje miejsce znajdą w niej zarówno pomysłodawcy, jak i inwestorzy poszukujący nowatorskich rozwiązań, a połączenie z Międzynarodowymi Targami Żywności i Napojów umożliwi przedsiębiorcom dotarcie do branży i poznanie najważniejszych decydentów z sektora spożywczego. „Taka relacja ułatwia przekroczenie bariery wejścia i otwiera drogę do efektywnej ekspansji na szeroko rozumiany rynek. WorldFood Poland to największe targi żywności o charakterze biznesowym w Polsce, organizowane od 2014 roku, gromadzące tysiące profesjonalistów nie tylko z kraju, ale także z zagranicy” - podkreśla Andrzej Wojciechowicz, wieloletni ekspert Komisji Europejskiej w obszarze oceny innowacyjnych projektów sektora spożywczego.
Na zwycięzcę czeka wysoka nagroda oraz bardzo szeroka promocja!
Nagroda Główna, zawiera świadczenia o wartości 60 000 zł, w tym:
Każde zgłoszenie to wygrana
Wszystkim projektom gwarantujemy zwiększenie zasięgów poprzez publikacje newsów na stronie WorldFood Poland oraz w mediach społecznościowych. Co więcej, wybranym konceptom umożliwimy zaprezentowanie swoich produktów/rozwiązań w specjalnie dedykowanej strefie podczas kwietniowych Targów WorldFood Poland 2020.
Jeżeli jesteś właścicielem start-upu ze stażem nie większym niż 2 lata lub po prostu posiadasz świetny pomysł i pewność, że to właśnie on powinien stać się częścią rynku produktów i usług – zgłoś się do udziału podczas pierwszej edycji konkursu Food Innovation Challenge. Jeżeli chcesz zostać partnerem konkursu i wesprzeć startujących w branży spożywczej przedsiębiorców z innowacyjnymi pomysłami – zapraszamy do kontaktu mailowego: innovation@worldfood.pl.
Masz start up? Masz świetny pomysł na biznes, który zatrzęsie branżą spożywczą i nie wiesz jak zacząć? Nie zwlekaj!
Czas na zgłoszenia poprzez formularz dostępny na stronie www.worldfood.pl/innowacje upływa 28.02.2020 roku.
Przeczytaj także
Populacja ludzi starszych zwiększa się zarówno w krajach rozwiniętych, jak i rozwijających się. Stanowi to wyzwanie i szansę dla przemysłu spożywczego...
Start-up Solar Foods opracował proces, który wymaga tylko dwutlenku węgla, wody i elektryczności oraz kilku pierwiastków śladowych, aby stworzyć jedną komórkę wegańskiego białka.
Niemiecki start-up, Savanna Ingredients GmbH, rozpoczyna produkcję monosacharydu psykozy, znanego również jako alluloza, naturalnego węglowodanu opisywanego jako „prawdziwy cukier bez kalorii”.