Przejdź na stronę główną FoodFakty LinkedIn
Newsletter FoodFakty Newsletter
Profesjonalne informacje z branży żywności.
Bądź na bieżąco w prosty sposób.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w formularzu rejestracyjnym przez firmę Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Serwituty 25 będącą właścicielem portalu FoodFakty.pl w celach marketingowych i promocyjnych, w szczególności powiadomienia o nowych publikacjach, biuletynach i wydarzeniach dotyczących usług oferowanych przez portal jak również kontrahentów portalu; realizacji obowiązków związanych z wymogami w zakresie niezależności, zarządzania ryzykiem i jakością;Podanie adresu e-mail oznacza zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany adres informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, 02-233, ul Serwituty 25, NIP 5260201821, który jest wydawcą portalu FoodFakty.pl.

Administratorem podanych danych osobowych jest Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie na ul. Serwituty 25 . Dane osobowe przechowywane są przez okres 3 lat. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści oraz poprawiania swoich danych osobowych. Ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie odwołać (wycofać) wyrażone zgody. Odwołanie (wycofanie) zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed tym faktem. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Podane przez Pana/Panią dane osobowe są warunkiem zrealizowania świadczenia. Więcej informacji zawarte w:

Przypomnij hasło Jeśli nie masz konta, Utwórz je
Napisz
Śledź nas na

Rejestracja - czytelnik

Przypomnij hasło

Facebook X LinkedIn

PepsiCo inwestuje w rozwój segmentu żywności dla sportowców

Kategoria: Biznes

Firma PepsiCo zdecydowała się na zakup CytoSport Inc, w tym marek Muscle Milk i Evolve Protein, od Hormel Foods Corporation. Transakcja podlega zwyczajowym warunkom zamknięcia, w tym zatwierdzeniom regulacyjnym i ma zostać zakończona w ciągu 30 dni.

Wiedza i doświadczenie

PepsiCo dysponuje obszerną wiedzą i doświadczeniem w kategorii żywienia sportowego. Od dawna jest partnerem dystrybucyjnym marki CytoSport i Muscle Milk, co daje im silną pozycję do rozwoju tego dynamicznego biznesu” - powiedział Jim Snee, przewodniczący, prezes i dyrektor generalny w Hormel Foods. „Czekamy na współpracę z PepsiCo, aby zapewnić płynne przejście dla członków naszego zespołu, dostawców, klientów i konsumentów” – dodał Snee.

Hormel Foods nabył CytoSport w 2014 roku.

Źródła:

https://www.hormelfoods.com/newsroom/press-releases/hormel-foods-announces-the-sale-of-cytosport-to-pepsico/

Autor:Michał Snopkiewicz
Udostępnij
Facebook
Twitter/X
LinkedIn
e-mail
Whatsapp
Link

Przeczytaj także

  • 05.09.2018

    Coca-Cola kupuje Costa Coffee

    The Coca-Cola Company zapłaci ponad 4 miliardy euro za wykupienie Costa Coffee od brytyjskiego koncernu Whitbread, który skupi się na rozwijaniu swojej sieci hoteli Premier Inn w Wielkiej Brytanii i Niemczech. Whitbread poinformował pod koniec sierpnia...

    Czytaj więcej
  • 06.07.2018

    Nestlé kupuje marki Starbucksa

    Nestlé zapłaciło 7,15 mld dolarów (26 mld zł) za prawo do sprzedaży kawy ziarnistej i napojów Starbucksa w sklepach spożywczych na całym świecie. Szwajcarski koncern zobowiązał się również do płacenia Starbucksowi tantiemów...

    Czytaj więcej

W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies, które będą zamieszczane w Państwa urządzeniu (komputerze, laptopie, smartfonie). W każdym momencie mogą Państwo dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki internetowej i wyłączyć opcję zapisu plików cookies. Ze szczegółowymi informacjami dotyczącymi cookies na tej stronie można się zapoznać tutaj.