Rejestracja - czytelnik

Przypomnij hasło

Menu

Menu

Facebook Twitter LinkedIn

PepsiCo inwestuje w rozwój segmentu żywności dla sportowców

Kategoria: Biznes i Wydarzenia

Firma PepsiCo zdecydowała się na zakup CytoSport Inc, w tym marek Muscle Milk i Evolve Protein, od Hormel Foods Corporation. Transakcja podlega zwyczajowym warunkom zamknięcia, w tym zatwierdzeniom regulacyjnym i ma zostać zakończona w ciągu 30 dni.

Wiedza i doświadczenie

PepsiCo dysponuje obszerną wiedzą i doświadczeniem w kategorii żywienia sportowego. Od dawna jest partnerem dystrybucyjnym marki CytoSport i Muscle Milk, co daje im silną pozycję do rozwoju tego dynamicznego biznesu” - powiedział Jim Snee, przewodniczący, prezes i dyrektor generalny w Hormel Foods. „Czekamy na współpracę z PepsiCo, aby zapewnić płynne przejście dla członków naszego zespołu, dostawców, klientów i konsumentów” – dodał Snee.

Hormel Foods nabył CytoSport w 2014 roku.

Źródła:

https://www.hormelfoods.com/newsroom/press-releases/hormel-foods-announces-the-sale-of-cytosport-to-pepsico/

Autor: Michał Snopkiewicz

Zapisz się do newslettera

Najważniejsze informacje dla branży spożywczej!

Zapisz się na newsletter FoodFakty i bądź na bieżąco:

Zapisz się
Facebook Twitter LinkedIn