Przejdź na stronę główną FoodFakty LinkedIn
Newsletter FoodFakty Newsletter
Profesjonalne informacje z branży żywności.
Bądź na bieżąco w prosty sposób.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w formularzu rejestracyjnym przez firmę Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Serwituty 25 będącą właścicielem portalu FoodFakty.pl w celach marketingowych i promocyjnych, w szczególności powiadomienia o nowych publikacjach, biuletynach i wydarzeniach dotyczących usług oferowanych przez portal jak również kontrahentów portalu; realizacji obowiązków związanych z wymogami w zakresie niezależności, zarządzania ryzykiem i jakością;Podanie adresu e-mail oznacza zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany adres informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, 02-233, ul Serwituty 25, NIP 5260201821, który jest wydawcą portalu FoodFakty.pl.

Administratorem podanych danych osobowych jest Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie na ul. Serwituty 25 . Dane osobowe przechowywane są przez okres 3 lat. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści oraz poprawiania swoich danych osobowych. Ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie odwołać (wycofać) wyrażone zgody. Odwołanie (wycofanie) zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed tym faktem. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Podane przez Pana/Panią dane osobowe są warunkiem zrealizowania świadczenia. Więcej informacji zawarte w:

Przypomnij hasło Jeśli nie masz konta, Utwórz je
Napisz
Śledź nas na

Rejestracja - czytelnik

Przypomnij hasło

Facebook X LinkedIn

Bardziej soczyste i z mniejszą zawartością tłuszczów nasyconych - nowe burgery od Beyond Meat

Kategoria: Biznes

Przemysł mięsny oferuje różne wersje mięs z przeznaczeniem na burgery, na półkach sklepowych można znaleźć mielone mięso wołowe o różnej zawartości tłuszczu. Firma Beyond Meat również podąża ze swoją ofertą w tym kierunku – ich nowe wersje burgerów są próbą zaoferowania podobnych wyborów – jeden z nowych burgerów jest bardziej soczysty i ma o 35% mniej tłuszczów nasyconych niż przeciętny burger wołowy 80/20 (80% chudego mięsa do 20% tłuszczu). Druga opcja została jeszcze bardziej „odtłuszczona” – zawiera o 55% mniej tłuszczów nasyconych, jednak jest nieco mniej soczysta jak pierwsza. Wg firmy Beyond Burger nowe burgery zachowają ten sam pikantny smak i niższą kaloryczność, co ich poprzednie wersje.

Co zmieniono w procesie produkcyjnym?

Aby zmniejszyć zawartość tłuszczów nasyconych ze składu Beyond Burgerów nie usunięto żadnych składników; zamiast tego zmodyfikowano sposób, w jaki groch, fasola, oleje i zboża są przetwarzane i dodawane do produktu finalnego. Ethan Brown, CEO Beyond Meat jest zdania, że nowe burgery będą odpowiadały szerszemu zakresowi potrzeb żywieniowych. Jednocześnie szybko zmieniając się w kierunku celu, jakim jest zrównoważony produkt, który zadowoli także miłośników mięsa.

Nowe burgery wprowadzone zostaną do oferty firmy już na początku 2021 r.

Rynek burgerów plant-based

Rok 2020 obfitował w wiele wydarzeń w firmie Beyond Meat. Podczas wczesnej fazy lockdownu z powodu pandemii COVID-19 sprzedaż mięs roślinnych wzrosła o 264%. Aby dostosować się do nowych nawyków zakupowych konsumentów związanych z COVID-19, w sierpniu firma uruchomiła w USA sklep internetowy dla konsumentów.

Najbliższa przyszłość też zapowiada się, że wpłynie na wzrost rynku burgerów plant-based - ogłoszono niedawno, że burger, który pojawi się na początku przyszłego roku w ofercie McDonald’sa - roślinny McPlant to efekt kooperacji z Beyond Meat.

Po tym jak McDonald’s ogłosił swoje plany wprowadzenia linii produktów planed-based akcje Beyond Meat na giełdzie spadły o 6,02%, a gdy informacja została uzupełniona o fakt, że McDonald’s przy nowej linii produktów McPlant współpracować będzie właśnie z firmą Beyond Meat – ich akcje wzrosły o 6,6%.

Beyond Meat zawiązał także współpracę z innym  dużym graczem w branży fast food, siecią Pizza Hut. Popularna sieć pizzerii wprowadzi do swojej oferty pizzę z wegańskimi dodatkami, takimi jak kiełbasa Beyond Meat, a także wegańskie mielone mięso "wołowe" we wszystkich swoich amerykańskich restauracjach oraz w Wielkiej Brytanii w wybranych lokalizacjach w Liverpoolu, Luton i Londynie.

Źródła: https://www.beyondmeat.com/

https://www.theverge.com/2020/11/16/21564094/beyond-meat-new-burgers-plant-based-two-types-juicier-less-saturated-fat

https://edition.cnn.com/2020/11/10/business/pizza-hut-beyond-sausage/index.html

 

Autor:Katarzyna Oleksy
Udostępnij
Facebook
Twitter/X
LinkedIn
e-mail
Whatsapp
Link

Przeczytaj także

Wybierz temat: Dieta i zdrowie Dodatki i składniki Nowości rynkowe Plant-based Przemysł mięsny

W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies, które będą zamieszczane w Państwa urządzeniu (komputerze, laptopie, smartfonie). W każdym momencie mogą Państwo dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki internetowej i wyłączyć opcję zapisu plików cookies. Ze szczegółowymi informacjami dotyczącymi cookies na tej stronie można się zapoznać tutaj.