Jak efektywnie zarządzać markami własnymi?
V edycja FUTURE PRIVATE LABELS Poland & CEE już od 16 do 17 października 2019 w Targach Kielce!
Konferencje, przegląd światowych trendów i znakomici goście – tak w telegraficznym skrócie wyglądać będzie V edycja FUTURE PRIVATE LABELS Poland & CEE jedynego wydarzenia w Europie Środkowo-Wschodniej w całości poświęconego markom własnym. Tegorocznej edycji towarzyszyć będzie konkurs na najlepsze opakowanie roku. Październikowe wydarzenie na stałe wpisało się w kalendarz najważniejszych eventów branży.
Tegoroczna edycja wystawy upłynie pod znakiem światowego designu. Wystawcą targów będzie K-Kreate - firma uznanego za najlepszego projektanta obu Ameryk przez miesięcznik „Time”, Karima Rashida.
Stałym akcentem październikowego spotkania są specjalistyczne konferencje. Podczas tegorocznej, poruszone będą tematy związane ze strategią budowania marki i rolą innowacji w kreowaniu marek własnych.
Ponadto, w tym roku, naszą ofertę uzupełniamy o bezpłatne szkolenie pt. „Produkcja kontraktowa – jak zrobić markę własną z sieciami handlowymi”, które odbędzie w terminach poprzedzających targi, w Warszawie (25 IX 2019) i Wrocławiu (2 X 2019) -rejestracja i więcej informacji na www.markiwlasne.pl. Uczestnikom zostaną wręczone certyfikaty w czasie targów w Kielcach.
Przeczytaj także
-
19.07.2019
Przynieś swoje opakowanie do marketu - Carrefour zaprasza na zakupy z własnymi opakowaniami do sklepów w całym kraju
Idea less waste na dobre wkroczyła do sklepów Carrefour Polska. Z myślą o ograniczeniu zużycia plastiku i promowaniu przyjaznych środowisku nawyków zakupowych, sieć rozszerza możliwość zakupów...
-
26.06.2019
Podwójna jakość żywności: Komisja publikuje badanie oceniające różnice w składzie unijnych produktów
24 czerwca 2019 Komisja opublikowała wyniki ogólnoeuropejskiej kampanii na rzecz testowania produktów spożywczych, wykazującej, że niektóre produkty są identycznie lub podobnie oznakowane, a jednocześnie mają inny skład.
-
03.12.2018
Trendy na rynku żywności w 2019 - część 1
Biodegradowalne opakowania, biohacking i żywność funkcjonalna dla osób starszych – to tylko niektóre z zapowiadanych przez ekspertów trendów żywnościowych na 2019 rok. Agencje badawcze i specjaliści ds. tendencji rynkowych podpierają swoje prognozy wieloletnim doświadczeniem w śledzeniu wiodących trendów w branży oraz badaniu preferencji konsumenckich.