Zapisz się do newslettera
Najważniejsze informacje dla branży spożywczej!
Zapisz się na newsletter FoodFakty i bądź na bieżąco:
V edycja FUTURE PRIVATE LABELS Poland & CEE już od 16 do 17 października 2019 w Targach Kielce!
Konferencje, przegląd światowych trendów i znakomici goście – tak w telegraficznym skrócie wyglądać będzie V edycja FUTURE PRIVATE LABELS Poland & CEE jedynego wydarzenia w Europie Środkowo-Wschodniej w całości poświęconego markom własnym. Tegorocznej edycji towarzyszyć będzie konkurs na najlepsze opakowanie roku. Październikowe wydarzenie na stałe wpisało się w kalendarz najważniejszych eventów branży.
Tegoroczna edycja wystawy upłynie pod znakiem światowego designu. Wystawcą targów będzie K-Kreate - firma uznanego za najlepszego projektanta obu Ameryk przez miesięcznik „Time”, Karima Rashida.
Stałym akcentem październikowego spotkania są specjalistyczne konferencje. Podczas tegorocznej, poruszone będą tematy związane ze strategią budowania marki i rolą innowacji w kreowaniu marek własnych.
Ponadto, w tym roku, naszą ofertę uzupełniamy o bezpłatne szkolenie pt. „Produkcja kontraktowa – jak zrobić markę własną z sieciami handlowymi”, które odbędzie w terminach poprzedzających targi, w Warszawie (25 IX 2019) i Wrocławiu (2 X 2019) -rejestracja i więcej informacji na www.markiwlasne.pl. Uczestnikom zostaną wręczone certyfikaty w czasie targów w Kielcach.
Przeczytaj także
Idea less waste na dobre wkroczyła do sklepów Carrefour Polska. Z myślą o ograniczeniu zużycia plastiku i promowaniu przyjaznych środowisku nawyków zakupowych, sieć rozszerza możliwość zakupów...
24 czerwca 2019 Komisja opublikowała wyniki ogólnoeuropejskiej kampanii na rzecz testowania produktów spożywczych, wykazującej, że niektóre produkty są identycznie lub podobnie oznakowane, a jednocześnie mają inny skład.
Biodegradowalne opakowania, biohacking i żywność funkcjonalna dla osób starszych – to tylko niektóre z zapowiadanych przez ekspertów trendów żywnościowych na 2019 rok. Agencje badawcze i specjaliści ds. tendencji rynkowych podpierają swoje prognozy wieloletnim doświadczeniem w śledzeniu wiodących trendów w branży oraz badaniu preferencji konsumenckich.