Przejdź na stronę główną FoodFakty LinkedIn
Newsletter FoodFakty Newsletter
Profesjonalne informacje z branży żywności.
Bądź na bieżąco w prosty sposób.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w formularzu rejestracyjnym przez firmę Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Serwituty 25 będącą właścicielem portalu FoodFakty.pl w celach marketingowych i promocyjnych, w szczególności powiadomienia o nowych publikacjach, biuletynach i wydarzeniach dotyczących usług oferowanych przez portal jak również kontrahentów portalu; realizacji obowiązków związanych z wymogami w zakresie niezależności, zarządzania ryzykiem i jakością;Podanie adresu e-mail oznacza zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany adres informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, 02-233, ul Serwituty 25, NIP 5260201821, który jest wydawcą portalu FoodFakty.pl.

Administratorem podanych danych osobowych jest Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie na ul. Serwituty 25 . Dane osobowe przechowywane są przez okres 3 lat. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści oraz poprawiania swoich danych osobowych. Ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie odwołać (wycofać) wyrażone zgody. Odwołanie (wycofanie) zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed tym faktem. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Podane przez Pana/Panią dane osobowe są warunkiem zrealizowania świadczenia. Więcej informacji zawarte w:

Przypomnij hasło Jeśli nie masz konta, Utwórz je
Napisz
Śledź nas na

Rejestracja - czytelnik

Przypomnij hasło

Facebook X LinkedIn

Konferencja Plant-Powered Perspectives na żywo i online 14 i 15 października

Kategoria: Biznes

Na całym świecie apetyt na mięso maleje, a potrzebę smacznych alternatyw nie tylko dla produktów mięsnych dostrzega coraz więcej producentów żywności. Nabiał roślinny kupuje już prawie co trzecie gospodarstwo domowe w Polsce (29,3%), jak wynika z danych GfK Polonia dla Rzeczpospolitej. Te same dane pokazują, iż w odstępie zaledwie jednego roku roślinne zamienniki mięsa zaczęło wybierać ponad dwa razy więcej Polaków – w listopadzie 2019 roku po takie produkty sięgało 4,3% Polaków, a w listopadzie 2020 roku aż 9,8%. Dynamicznie wzrasta również zainteresowanie roślinnymi zamiennikami ryb i owoców morza. Polacy jedzą około 12 kg ryb i owoców morza rocznie, a GUS w publikacji „Rolnictwo 2019” wskazuje, że ich spożycie na osobę z roku na rok spada. W sąsiednich Niemczech sprzedaż detaliczna roślinnych alternatyw ryb wzrosła o 623% w ciągu dwóch lat. Również w Polsce na sklepowych półkach powoli pojawiają się takie produkty.  

Konferencja Plant-Powered Perspectives to okazja do zastanowienia się nad przyszłością alternatyw produktów odzwierzęcych, poznania ludzi z branży, zainspirowania się i spróbowania roślinnych nowości. Jest to możliwe dzięki wyjątkowym partnerom. W tym roku obok przedstawicieli firm takich jak Danone, Biedronka, Żabka Polska czy Polsoja poznamy start-upy z różnych regionów świata – zaprosiliśmy między innymi Lukę Sincek ze słoweńskiego Juicy Marbles, producentów roślinnego fillet mignon, Jacka Prusa z Kuleana, którego start-up wytwarza roślinnego tuńczyka sushi grade, czy Katarzynę Siczek z It’s Bean, lokalnej firmy produkującej alternatywy jogurtów na bazie fasoli.  

Konferencji towarzyszy także kolejna odsłona Plant-Powered Pitching, przestrzeni dla innowatorów z pomysłami na zrewolucjonizowanie systemu produkcji żywności. To wyjątkowa okazja do zaprezentowania się przed jedyną w swoim rodzaju branżową widownią. Partnerami konkursu są EIT Food, część Europejskiego Instytutu Innowacji i Technologii – instytucji Unii Europejskiej, której zadaniem jest stworzenie w Europie środowiska sprzyjającego innowacyjności i przedsiębiorczości oraz foodtech.ac, czyli akceleratora, który łączy technologię i branżę spożywczą w służbie całemu światu.

W tym roku podczas przerwy uczestnicy konferencji będą mogli spróbować nowych produktów – w tym alternatyw ryb od Polsoi, już niemalże legendarnej marki na rynku roślinnych zamienników. Lunch przyszłości zapewni Nice To Fit You, catering dietetyczny, który z sukcesem rozwija swoją ofertę dań roślinnych.

Energetyczne doładowanie będzie możliwe dzięki kawie speciality HAYB. A znana i lubiana warszawska kawiarnia Słodki Bez zadba o słodką przekąskę do kawy, dzięki wsparciu zaprzyjaźnionej marki Naturell, producenta wysokiej jakości suplementów diety. Uczestnicy konferencji spróbują także produktów Violife – niepisanego lidera w kategorii alternatyw sera w Europie.

Partnerami technologicznymi konferencji są Hortimex, który swoimi rozwiązaniami wspiera producentów żywności roślinnej, oraz Givaudan, dzięki któremu uczestnicy będą mogli zgłębić temat innowacji w obszarze roślinnych alternatyw ryb.

Partnerem medialnym konferencji jest portal FoodFakty.

W tym roku wydarzenie odbędzie się w formacie hybrydowym. Spotkania na żywo dostępne są tylko dla osób w pełni zaszczepionych na COVID-19. Bilety są dostępne jeszcze dziś na stronie partnera wydarzenia, platformie Eventory.

Program konferencji dostępny jest na stronie: https://konferencje.roslinniejemy.org/ppp-2021

Bilety zakupić można na stronie Eventory: https://eventory.cc/event/plant-powered-perspectives-2021

O kampanii RoślinnieJemy

Celem kampanii RoślinnieJemy jest wsparcie producentów żywności, sieci handlowych i właścicieli restauracji we wprowadzaniu oraz promowaniu roślinnych produktów i dań. Swoje działania RoślinnieJemy opiera na badaniach rynku, społecznych ankietach oraz rzetelnej wiedzy z zakresu kuchni roślinnej i najnowszych światowych trendów. W ramach kampanii RoślinnieJemy prowadzona jest także akcja „Roślinne poniedziałki” inspirowana ogólnoświatowym „Meatless Mondays”, której celem jest zachęcenie odbiorców do ograniczenia spożycia produktów odzwierzęcych raz w tygodniu.

https://roslinniejemy.org

Autor:RoślinnieJemy
Udostępnij
Facebook
Twitter/X
LinkedIn
e-mail
Whatsapp
Link

Przeczytaj także

Wybierz temat: Plant-based

W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies, które będą zamieszczane w Państwa urządzeniu (komputerze, laptopie, smartfonie). W każdym momencie mogą Państwo dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki internetowej i wyłączyć opcję zapisu plików cookies. Ze szczegółowymi informacjami dotyczącymi cookies na tej stronie można się zapoznać tutaj.