Zapraszamy na 3. konferencję z cyklu „Jak wzmocnić brandy? Innowacyjne opakowania”
Polski Drukarz, wydawca magazynu „Świat DRUKU” i organizator szkoleń i konferencji branżowych w ramach Akademii Wiedzy, zaprasza na 3. konferencję „Jak wzmocnić brandy? Innowacyjne opakowania”, która odbędzie się 3 marca br. w sali konferencyjnej nr 4 w hali E Międzynarodowego Centrum Targowo-Konferencyjnego Ptak Warsaw Expo, w godzinach 11–16. Konferencja organizowana jest we współpracy z Ptak Warsaw Expo, organizatorem targów Warsaw Pack. Celem konferencji jest wymiana doświadczeń pomiędzy właścicielami marek, projektantami, agencjami reklamowymi, producentami opakowań, etykiet i materiałów promocyjnych oraz ich dostawcami.
Dla pierwszych 30 osób będących przedstawicielami firm (właściciele marek, projektanci, przedstawiciele agencji reklamowych i drukarń), którzy zarejestrują się na konferencję do dnia 19 lutego 2020 r. przygotowaliśmy zaproszenia VIP, upoważniające do bezpłatnego udziału w konferencji (decyduje kolejność zgłoszeń). Rejestracja udziału na stronie http://www.akademia-wiedzy.eu/Konferencje/Poligrafia/Jak-wzmocnic-brandy-Projektowanie-i-produkcja-innowacyjnego-opakowania-2020/Regulamin-i-formularz-zgloszeniowy
Program:
10.15–11.00 Rejestracja uczestników konferencji
11.00–11.05 Powitanie gości. Rozpoczęcie konferencji
11.05–11.45
Opakowanie dla marki i firmy
Joanna Roszkowska, prezes zarządu, Studio DN Design Group
11.45–12.25
Skuteczne opakowania to znaczy jakie? – nowe strategie opakowaniowe w odpowiedzi na trendy konsumenckie
Dorota Kałowska, Partner & Strategy Consultant Cobalt Spark, ekspertka Polskiej Izby Handlu
12.25–12.45
Przerwa kawowa
12.45–13.15
Ekoprojektowanie opakowań z tworzyw sztucznych w kontekście świadomej marki
Marta Krawczyk, pełnomocnik zarządu ds. ZSZ, Rekopol Organizacja Odzysku Opakowań
13.15–13.45
Ekologia i personalizacja w świecie opakowań – jak trendy zamienić w zyski
Justyna Kierzkowska-Grzyb, kierownik działu marketingu, Maciej Wojtaszek, współwłaściciel, Aniflex
13.45–14.15
Opakowania w zwrotach w e-commerce. Jak budować pozytywne doświadczenie użytkowników e-commerce: od świadomości marki po opakowanie
Robert Lis, Marketing Manager, Corrugated Solutions, Mondi
14.15–14.45
Jak wzmocnić markę poprzez odpowiedni dobór gadżetu i opakowania
Beata Dobrowolska, członek zarządu PIAP
14.45–15.30
Innowacyjna poligrafia opakowaniowa – konsultacje i networking
(opakowania z tektury litej i falistej, tworzyw sztucznych, etykiety – zadruk, uszlachetnianie i obróbka po druku)
15.30–16.00
Obiad. Zakończenie konferencji
Warunki udziału i rejestracja na konferencję (do 24 lutego br.) na stronie:
Patronat nad wydarzeniem objęły Polska Izba Artykułów Promocyjnych i Polska Izba Opakowań. Patronat medialny sprawują: „Świat DRUKU”, „OOH Magazine”, portal foodfakty.pl i International Futured Standards (IFS).
Przeczytaj także
-
05.12.2019
Zmiany w Globalnym Standardzie BRC dla Materiałów Opakowaniowych – wydanie 6
Zgodnie z obietnicami właścicieli standardów BRC, złożonymi na Konferencji Jednostek Certyfikujących w 2018 roku, pojawiła się nowa wersja standardu przeznaczonego dla producentów opakowań.
-
19.02.2019
„Chronić przed światłem słonecznym” – jak opakowania mogą zapobiegać utracie wartości odżywczej?
Noluma International, amerykańskie przedsiębiorstwo wyspecjalizowane w ochronie produktów przed światłem słonecznym, opublikowało wyniki badań potwierdzających szybką utratę wartości odżywczej produktów mlecznych pod wpływem światła słonecznego. W nowym raporcie eksperci Noluma zwracają uwagę na degradację kluczowych składników mleka...
-
29.06.2018
Lepsze opakowania dzięki nanotechnologii
Katalońskie Centrum Technologiczne Eurecat opracowało innowacyjną technologię polegającą na rozpraszaniu materiałów i nanomateriałów wewnątrz plastiku, co pozwala na polepszenie właściwości opakowań, które mogą być dzięki temu lżejsze...