Przejdź na stronę główną FoodFakty LinkedIn
Newsletter FoodFakty Newsletter
Profesjonalne informacje z branży żywności.
Bądź na bieżąco w prosty sposób.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w formularzu rejestracyjnym przez firmę Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Serwituty 25 będącą właścicielem portalu FoodFakty.pl w celach marketingowych i promocyjnych, w szczególności powiadomienia o nowych publikacjach, biuletynach i wydarzeniach dotyczących usług oferowanych przez portal jak również kontrahentów portalu; realizacji obowiązków związanych z wymogami w zakresie niezależności, zarządzania ryzykiem i jakością;Podanie adresu e-mail oznacza zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany adres informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, 02-233, ul Serwituty 25, NIP 5260201821, który jest wydawcą portalu FoodFakty.pl.

Administratorem podanych danych osobowych jest Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie na ul. Serwituty 25 . Dane osobowe przechowywane są przez okres 3 lat. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści oraz poprawiania swoich danych osobowych. Ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie odwołać (wycofać) wyrażone zgody. Odwołanie (wycofanie) zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed tym faktem. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Podane przez Pana/Panią dane osobowe są warunkiem zrealizowania świadczenia. Więcej informacji zawarte w:

Przypomnij hasło Jeśli nie masz konta, Utwórz je
Napisz
Śledź nas na

Rejestracja - czytelnik

Przypomnij hasło

Facebook X LinkedIn

Działania rozwojowe największych mleczarni europejskich w I poł. 2018 r.

Kategoria: Biznes

Rada Eksportu Produktów Mleczarskich w Stanach Zjednoczonych (USDEC, Mark O'Keefe) przygotowała zestawienie najważniejszych działań rozwojowych największych mleczarni na świecie. Z opracowania wybraliśmy najważniejsze, z I p. 2018 r., które dotyczyły firm europejskich.

Arla Foods: przejęcia, Starbucks i nowe etykiety

W 2018 r. Arla Foods planowała na działalność inwestycyjną przeznaczyć 527 mln euro. Połowa środków miała być przeznaczona na projekty poza Europą (min. na Bliskim Wschodzie, w Afryce Płn., Chinach i Azji Pd-Wsch.). W Wielkiej Brytanii Arla przejęła Yeo Valley Dairies, rozbudowując w ten sposób swoje portfolio produktów organicznych na tym rynku. Firma podpisała też 21-letnią, strategiczną umowę ze Starbucksem, przyznającą Arli licencję na dalszą produkcję, dystrybucję i sprzedaż napojów kawowych na bazie mleka gotowych do spożycia (RTD). Arla Food połączyła siły ze start-upem Mimica Touch, aby stworzyć „wyboiste etykiety”, które sygnalizują, że produkty osiągnęły koniec okresu przydatności do spożycia.

FrieslandCampina: Chiny i Etiopia

FrieslandCampina w 2018 r. planowała zainwestować 100 mln euro w celu zwiększenia sprzedaży w Chinach. Środki te przeznaczone są na rozszerzenie dystrybucji preparatów dla niemowląt i dzieci do mniejszych miast, zwiększenie sprzedaży płynnych produktów dla sektora gastronomicznego oraz wprowadzenie nowych artykułów, np. serów. Mleczarnia ta i Veris Investments zakupiły mniejszościowy pakiet udziałów w etiopskiej mleczarni Holland Dairy.

Glanbia Ingredients: biorafineria w Irlandii

Glanbia Ingredients koordynuje projekt KE AgriChemWhey w Irlandii. Plan zakłada budowę zintegrowanej biorafinerii o wartości 37 mln euro, która przetworzy rocznie 25 tys. t permeatu serwatki i odlaktozowanego permeatu serwatki na kwas L-mlekowy, kwas polilaktyczny, minerały do żywienia ludzi i nawozy pochodzenia biologicznego.

Dairy Crest: wzrost produkcji sera i serwatki

Brytyjski Dairy Crest miał przeznaczyć 85 mln funtów na rozbudowę zdolności produkcyjnych serów i serwatki w zakładzie w Kornwalii. Pozwoli to w ciągu 5 lat zwiększyć moce produkcyjne sera z 54 tys. t do 77 tys. t rocznie, przy proporcjonalnym wzroście ilości serwatki.

Nestlé: nowy produkt na rynku chińskim

Nestlé wprowadziło w Chinach pod nazwą Illuma Atwo produkt w formule A2 beta-kazeina - białko dla niemowląt. Oznacza to zwiększenie konkurencji w rozwijającym się sektorze mleczarskim A2 pomiędzy Nestlé a takimi firmami jak nowozelandzka spółka a2 Milk Co. i australijska firma Freedom Foods, które już posiadają produkty na rynku.

Milk Alliance: ukraiński ser w Zjednoczonych Emiratach Arabskich

Po dziewięciomiesięcznym procesie negocjacji Milk Alliance (grupa dziewięciu ukraińskich producentów mleka) rozpoczęła wysyłkę sera do Zjednoczonych Emiratów Arabskich.

Bardziej szczegółowe informacje dostępne są na stronie USDEC: http://www.usdec.org/

Wybierz temat: Przemysł mleczarski

Autor: BGŻ BNP Paribas

BGŻ BNP Paribas

Paweł Wyrzykowski
Ekspert rynków rolnych
Rynek mleka

Udostępnij
Facebook
Twitter/X
LinkedIn
e-mail
Whatsapp
Link

Przeczytaj także

W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies, które będą zamieszczane w Państwa urządzeniu (komputerze, laptopie, smartfonie). W każdym momencie mogą Państwo dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki internetowej i wyłączyć opcję zapisu plików cookies. Ze szczegółowymi informacjami dotyczącymi cookies na tej stronie można się zapoznać tutaj.