Rejestracja - czytelnik

Przypomnij hasło

Menu

Menu

Facebook Twitter LinkedIn

Jak to działa? FoodFakty

Jak to działa? FoodFakty

Nieuniknione zmiany w procesach komunikacji.

Klasyczna reklama w relacjach B2B przestała działać lub jej intensywność musi być ogromna żeby odniosła skutek. Proces wyboru dostawcy zmienia się i coraz częsciej bazuje na wstępnym porównywaniu informacji o podukcie i firmie, które są dostępne w internecie. Niezależne badania wskazują, że decydenci przed podjęciem decyzji aktywnie poszukują informacji o produktach i w dużym stopniu bazują na opiniach wyrażonych na blogach, mediach społecznościowych jak linkedin czy innych źródłach. Nowe pokolenie wchodzące do biznesu w mniejszym stopniu chce bazowac na relacjach osobistych, a w większym na komunikacji elektronicznej.

Zapoznaj się z korzyściami płynącymi ze stosowania marketingu treści w twoich działaniach komunikacyjnych.

Materiał darmowy, pobranie wymaga wyłącznie wypełnienia kwestionariusza. 

Słowa kluczowe: komunikacja, B2B, reklama, marketing. 

 

Materiał udostępniony przez: FoodFakty

Zapisz się do newslettera

Najważniejsze informacje dla branży spożywczej!

Zapisz się na newsletter FoodFakty i bądź na bieżąco:

Zapisz się
Facebook Twitter LinkedIn