Przejdź na stronę główną FoodFakty LinkedIn
Newsletter FoodFakty Newsletter
Profesjonalne informacje z branży żywności.
Bądź na bieżąco w prosty sposób.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w formularzu rejestracyjnym przez firmę Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Serwituty 25 będącą właścicielem portalu FoodFakty.pl w celach marketingowych i promocyjnych, w szczególności powiadomienia o nowych publikacjach, biuletynach i wydarzeniach dotyczących usług oferowanych przez portal jak również kontrahentów portalu; realizacji obowiązków związanych z wymogami w zakresie niezależności, zarządzania ryzykiem i jakością;Podanie adresu e-mail oznacza zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany adres informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, 02-233, ul Serwituty 25, NIP 5260201821, który jest wydawcą portalu FoodFakty.pl.

Administratorem podanych danych osobowych jest Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie na ul. Serwituty 25 . Dane osobowe przechowywane są przez okres 3 lat. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści oraz poprawiania swoich danych osobowych. Ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie odwołać (wycofać) wyrażone zgody. Odwołanie (wycofanie) zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed tym faktem. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Podane przez Pana/Panią dane osobowe są warunkiem zrealizowania świadczenia. Więcej informacji zawarte w:

Przypomnij hasło Jeśli nie masz konta, Utwórz je
Napisz
Śledź nas na

Rejestracja - czytelnik

Przypomnij hasło

Facebook X LinkedIn

Nagroda World Food Innovation 2018 dla Mondi za opakowanie inspirowane naturą

Kategoria: Biznes

Zwycięski projekt

Międzynarodowy producent opakowań i papieru, Mondi, zwyciężył w tym roku w konkursie „Światowe Innowacje w Żywności 2018” (World Food Innovation Awards 2018) w kategorii „Najlepszy Projekt Opakowania”. Innowacyjny koncept pudełka na pistacje „Pistacjowe Marzenie” został wybrany przez jury spośród 220 projektów z ponad 20 krajów. Mondi zostało docenione przede wszystkim za zwiększenie atrakcyjności bakalii na sklepowych półkach. Tegoroczna edycja konkursu to już czwarte takie wydarzenie organizowane przez FoodBev Media.

Funkcjonalny design

Sędziowie z entuzjazmem przyjęli kreatywny pomysł „Pistacjowego Marzenia”. Zewnętrzy karton z tektury falistej, zawierający w środku właściwe opakowanie z orzechami, pozwala na łatwe przechowywanie pistacji, a jednocześnie nadaje im cechy produktu premium. Struktura i mechanizm otwierania opakowania przypominają schowane w nim orzeszki – rozsuwając na boki obydwie części kartonowego pudełka, konsument naśladuje proces wyjmowania pistacji ze skorupki. Oprócz ułatwionego otwierania i zamykania opakowania, zewnętrzny karton pełni również dodatkową rolę – stanowi praktyczny pojemnik na puste skorupki po konsumpcji pistacji. Wysoka funkcjonalność przyczynia się do większej wygody użytkowania przez konsumenta, a także zwiększa świadomość marki. W połączeniu z charakterystycznym designem, „Pistacjowe Marzenie” sprawia, że produkt wyróżnia się na sklepowej półce i przyciąga wzrok potencjalnego nabywcy.

Wygoda i komfort przyszłością branży

Jak twierdzi Armand Schoonbrood, Szef Działu Operacyjnego Opakowań Kartonowych Mondi, „współczesny dynamiczny styl życia sprawia, że konsumenci oczekują produktów, dzięki którym codzienne czynności będą prostsze, a życie wygodniejsze. Jednocześnie decyzje nabywców są kształtowane przez wrażenia z użytkowania produktu, a także czynniki zdrowotne i środowiskowe. Popyt na produkty typu „convenience” jest szczególnie duży w sektorze spożywczym, w którym różnorodność asortymentu ciągle rośnie. Duże i małe przedsiębiorstwa stale rywalizują, by przyciągnąć uwagę klienta. Z tego powodu staramy się projektować opakowania, które wychodzą naprzeciw oczekiwaniom konsumentów i wytyczają przyszłe standardy w branży, w której liczyć będą się przede wszystkim wrażenia zmysłowe”.

O firmie Mondi

Mondi jest światowym liderem na rynku opakowań i papieru, zaangażowanym we wszystkie etapy łańcucha produkcji – od zarządzania zasobami leśnymi, przez produkcję masy papierowej, papieru i folii plastikowych, po opracowywanie i wdrażanie efektywnych rozwiązań dla przemysłu opakowań. Główne obszary działalności firmy to Europa Środkowa, Rosja, Ameryka Północna i Afryka Południowa. W 2017 roku Mondi osiągnęło dochody w wysokości 7,1 miliarda euro, a wskaźnik rentowności inwestycji firmy wyniósł 19,7%.

 

Autor: Mondi

Przeczytaj także

W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies, które będą zamieszczane w Państwa urządzeniu (komputerze, laptopie, smartfonie). W każdym momencie mogą Państwo dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki internetowej i wyłączyć opcję zapisu plików cookies. Ze szczegółowymi informacjami dotyczącymi cookies na tej stronie można się zapoznać tutaj.