Przejdź na stronę główną FoodFakty LinkedIn
Newsletter FoodFakty Newsletter
Profesjonalne informacje z branży żywności.
Bądź na bieżąco w prosty sposób.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w formularzu rejestracyjnym przez firmę Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Serwituty 25 będącą właścicielem portalu FoodFakty.pl w celach marketingowych i promocyjnych, w szczególności powiadomienia o nowych publikacjach, biuletynach i wydarzeniach dotyczących usług oferowanych przez portal jak również kontrahentów portalu; realizacji obowiązków związanych z wymogami w zakresie niezależności, zarządzania ryzykiem i jakością;Podanie adresu e-mail oznacza zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany adres informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, 02-233, ul Serwituty 25, NIP 5260201821, który jest wydawcą portalu FoodFakty.pl.

Administratorem podanych danych osobowych jest Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie na ul. Serwituty 25 . Dane osobowe przechowywane są przez okres 3 lat. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści oraz poprawiania swoich danych osobowych. Ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie odwołać (wycofać) wyrażone zgody. Odwołanie (wycofanie) zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed tym faktem. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Podane przez Pana/Panią dane osobowe są warunkiem zrealizowania świadczenia. Więcej informacji zawarte w:

Przypomnij hasło Jeśli nie masz konta, Utwórz je
Napisz
Śledź nas na

Rejestracja - czytelnik

Przypomnij hasło

Facebook X LinkedIn

Tetra Pak ogłasza cel stworzenia najbardziej zrównoważonego opakowania na żywność

Kategoria: Opakowania

Firma Tetra Pak, światowy lider w zakresie przetwarzania i pakowania żywności, ogłasza start kampanii „Wybierz naturę. Wybierz karton”. Jej celem jest przedstawienie dążeń firmy do stworzenia neutralnego klimatycznie opakowania, które będzie w całości wykonane z materiałów odnawialnych lub pochodzących z recyklingu.

Opakowania na żywność odgrywają kluczową rolę w zapewnianiu bezpiecznej żywności ludziom na całym świecie. Jednocześnie mają one wpływ na klimat. Światowa populacja wciąż rośnie – prognozy mówią, że do 2050 roku zapotrzebowanie na żywność zwiększy się o 70%. Z tego powodu musimy znaleźć rozwiązanie opakowaniowe, które umożliwi dostępność żywności bez konieczności zużywania zasobów planety.

Opakowania Tetra Pak przyniosły pionierskie zmiany w zakresie ochrony żywności. Obecnie firma przyspiesza ich rozwój, by stworzyć najbardziej zrównoważone opakowanie na żywność, z uwzględnieniem całego cyklu życia i skupiając się na kluczowych obszarach:

  • wykorzystaniu materiałów odnawialnych i pochodzących z recyklingu,
  • wspieraniu produkcji neutralnej pod względem emisji dwutlenku węgla,
  • ograniczaniu strat i marnowania żywności oraz zachowaniu funkcjonalności
  • dalszym rozwoju recyklingu i gospodarki o obiegu zamkniętym

    

Kampania „Wybierz naturę. Wybierz karton” pozwala wyobrazić sobie świat, w którym opakowania na żywność nie wpływają na klimat. Nasze opakowania już teraz generują niższy ślad węglowy w porównaniu do rozwiązań alternatywnych, ale wiemy, że mamy przestrzeń, by działać dalej. Dziś wyznaczamy kierunek naszej podróży, która pozwoli nam zrealizować wyznaczone cele i stworzyć idealne, zrównoważone opakowanie, które chroni planetę oraz zapewnia bezpieczeństwo i dostępność żywności – mówi Lyndsey Loyden-Edwards, Dyrektor Zarządzająca Tetra Pak na Europę Wschodnią.

Z okazji Dnia Ziemi (22 kwietnia 2021) Tetra Pak we współpracy z Ambasadą Szwecji w Polsce organizuje panel dyskusyjny na temat: Ziemia jest tylko jedna. Spotkanie jest otwarte, a więcej informacji znajduje się pod linkiem.

Dowiedz się więcej o akcji „Wybierz naturę. Wybierz karton” na gonature.tetrapak.pl.

 

  

 

O Tetra Pak

Tetra Pak to światowy lider w zakresie przetwarzania i pakowania żywności. Współpracujemy ściśle z naszymi klientami i dostawcami, zapewniając bezpieczne, innowacyjne i przyjazne środowisku rozwiązania. Każdego dnia spełniają one potrzeby setek milionów ludzi w ponad 160 krajach. Zatrudniając ponad 25 000 pracowników na całym świecie, dbamy o zrównoważone podejście do biznesu.

Tetra Pak „CHRONI TO, CO DOBRE” – hasło to odzwierciedla naszą wizję dobrze zabezpieczonej, dostępnej dla wszystkich żywności.

Więcej informacji o firmie znajduje się na stronie https://www.tetrapak.com/pl.

Wybierz temat: Opakowania

Autor: informacja prasowa Tetra Pak

Przeczytaj także

W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies, które będą zamieszczane w Państwa urządzeniu (komputerze, laptopie, smartfonie). W każdym momencie mogą Państwo dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki internetowej i wyłączyć opcję zapisu plików cookies. Ze szczegółowymi informacjami dotyczącymi cookies na tej stronie można się zapoznać tutaj.