Przejdź na stronę główną FoodFakty LinkedIn
Newsletter FoodFakty Newsletter
Profesjonalne informacje z branży żywności.
Bądź na bieżąco w prosty sposób.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w formularzu rejestracyjnym przez firmę Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Serwituty 25 będącą właścicielem portalu FoodFakty.pl w celach marketingowych i promocyjnych, w szczególności powiadomienia o nowych publikacjach, biuletynach i wydarzeniach dotyczących usług oferowanych przez portal jak również kontrahentów portalu; realizacji obowiązków związanych z wymogami w zakresie niezależności, zarządzania ryzykiem i jakością;Podanie adresu e-mail oznacza zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany adres informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, 02-233, ul Serwituty 25, NIP 5260201821, który jest wydawcą portalu FoodFakty.pl.

Administratorem podanych danych osobowych jest Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie na ul. Serwituty 25 . Dane osobowe przechowywane są przez okres 3 lat. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści oraz poprawiania swoich danych osobowych. Ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie odwołać (wycofać) wyrażone zgody. Odwołanie (wycofanie) zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed tym faktem. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Podane przez Pana/Panią dane osobowe są warunkiem zrealizowania świadczenia. Więcej informacji zawarte w:

Przypomnij hasło Jeśli nie masz konta, Utwórz je
Napisz
Śledź nas na

Rejestracja - czytelnik

Przypomnij hasło

Facebook X LinkedIn

Wymogi prawne dla biodegradowalnych opakowań - Abstrakt artykułu

Kategoria: Opakowania , Prawo Żywnościowe

Opakowania biodegradowalne, czyli ulegające rozkładowi ze złożonych związków organicznych na proste nieorganiczne, są coraz częściej stosowane w sektorze spożywczym. Co więcej trend ich wykorzystywania doskonale wpisuje się w nową unijną strategię Zielonego Ładu i dążenia do ograniczania powstawania odpadów opakowaniowych, które zalegają w środowisku po użyciu opakowań. W unijnym oraz polskim prawie istnieją regulacje określające czym jest biodegradowalność oraz kiedy można stosować ekooznaczenia w tym zakresie. Więcej o tych wymogach oraz o wpływie dyrektywy plastikowej na stosowanie biodegradowalnych opakowań w niniejszym tekście. 

Pełna wersja artykułu dostępna jest wyłącznie w Strefie Managera pod adresem: 

STREFA MANAGERA: WYMOGI PRAWNE DLA BIODEGRADOWALNYCH OPAKOWAŃ

 W Strefie Managera dodatkowo znajdziesz:

  • Raporty Food Risk
  • Opracowania Prawne naszych Ekspertów
  • Tablicę Managera Food Fraud i Food Risk
  • Zestawienia dostawców dla przemysłu spożywczego
  • A wkrótce dedykowane webinaria, szkolenia, warsztaty – śledź nowe elementy wpisując w pole szukaj Strefa Managera

>> Więcej o STREFIE MANAGERA <<

Zadzwoń +48 501 370 590 lub napisz strefamanagera@foodfakty.pl

Autor:Patryk Kalinowski
Patryk Kalinowski
Patryk Kalinowski, Centrum Prawa Żywnościowego A. Szymecka-Wesołowska, D.Szostek sp.j.  
Udostępnij
Facebook
Twitter/X
LinkedIn
e-mail
Whatsapp
Link

Przeczytaj także

Wybierz temat: Certyfikacja Eko Opakowania Prawo żywnościowe

  • 12.03.2021

    Deklaracja „Bez dodatków konserwantów” - Abstrakt artykułu

    Rozwijający się coraz bardziej trend związany ze zdrową, jak najmniej przetworzoną żywnością nakłada na producentów pewną presję w tworzeniu udoskonaleń swoich receptur. Konsumenci bowiem coraz częściej sięgają po produkty „naturalne”, takie które nie zawierają w swoim składzie dodatków do żywności.

    Czytaj więcej
  • 01.02.2021

    Trend „clean label” - Abstrakt artykułu

    W branży spożywczej większość z nas miała już okazję spotkać się z potocznie używanym określeniem „clean label” (pol. „czysta etykieta”). Termin ten odnosi się do przejrzystej etykiety produktu spożywczego zawierającego jak najprostszy i łatwo zrozumiały przez konsumenta skład, bez dodatków do żywności ukrytych pod numerami „E”. Trend z tym związany, spowodowany jest z wciąż zwiększającą się świadomością konsumenta w odniesieniu do jakości żywności. 

    Czytaj więcej
  • 19.10.2020

    Materiały przeznaczone do kontaktu z żywnością - Abstrakt artykułu

    Materiały przeznaczone do kontaktu z żywnością (FCM) powinny być wystarczająco obojętne, aby ich składniki nie miały negatywnego wpływu na zdrowie konsumentów ani nie oddziaływały na jakość żywności. Dla zapewnienia bezpieczeństwa w zakresie FCM przepisy UE wprowadzają szereg wymogów prawnych, którym muszą się podporządkować podmioty działające na rynku spożywczym. Część z nich ma zakres ogólny i stosuje się do wszystkich FCM, a cześć odnosi  się tylko do określonych materiałów i substancji. 

    Czytaj więcej

Artykuł opublikowany dzięki firmie:

W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies, które będą zamieszczane w Państwa urządzeniu (komputerze, laptopie, smartfonie). W każdym momencie mogą Państwo dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki internetowej i wyłączyć opcję zapisu plików cookies. Ze szczegółowymi informacjami dotyczącymi cookies na tej stronie można się zapoznać tutaj.