Wyniki wyszukiwania
-
30.03.2022
eFORUM FoodFakty - Listeria, Salmonella i inne zagrożenia - Mikrobiologia w służbie bezpieczeństwa - dzień 1 - nagranie
eFORUM FoodFakty - Listeria, Salmonella i inne zagrożenia - Mikrobiologia w służbie bezpieczeństwa - dzień 1 - nagranie z dnia 24.03.2022 r.
-
25.03.2022
Strefa Managera: „Herbatki” konopne a obowiązujące przepisy
Branża konopna jest jedną z najszybciej rozwijających się nie tylko w Polsce, ale także na całym świecie. W obrocie handlowym stale pojawiają się nowe produkty wytworzone z wykorzystaniem surowca konopnego.
-
23.03.2022
Warsztaty Strefy Managera - marzec 2022 - Prawo żywnościowe, RASFF, zafałszowania - Nagranie
Nagranie warsztatu eksperckiego "Warsztaty Strefy Managera - marzec 2022 - Prawo żywnościowe, RASFF, zafałszowania - branża spożywcza, opakowania, suplementy diety". Podsumowanie poprzedniego miesiąca. Goście Specjalni w marcu: Tomasz Haiduk, prof. Mariusz Bednarek - Instytut Industry 4.0 - Panel ekspercki - Metody optymalizacji produkcji w przemyśle 4.0
-
22.03.2022
eFORUM FoodFakty – Strategie zrównoważonego rozwoju w branży spożywczej - nagranie z dnia 16.03.2022 r.
eFORUM FoodFakty – Strategie zrównoważonego rozwoju w branży spożywczej - nagranie z dnia 16.03.2022 r.
-
18.03.2022
Strefa Managera: Jaki jest status prawny produktów konopnych w Polsce i UE?
Produkty konopne podbijają polski rynek. Niepostrzeżenie półki w naszych ulubionych drogeriach wypełniły olejki i maści z dodatkiem CBD, a w okolicznych marketach zachwalano zbawcze działanie olejów spożywczych, mąki konopnej czy napoju z nasion.
-
11.03.2022
Strefa Managera: „Superfood(s)” – super narzędzie marketingowe, czy super wysokie ryzyko zakwestionowania?
Aktualnie obserwujemy bardzo dynamiczny rozwój rynku produktów spożywczych, które mają na celu zadbać o nasze zdrowie. Przeciętny konsument, niegdyś niezorientowany i posiadający małą wiedzę, dzisiaj chętnie czyta etykiety, porównuje składy i zapoznaje się z nowinkami dietetycznymi z całego świata.
-
04.03.2022
Strefa Managera: Organizacja akcji promocyjnych w świetle RODO
W dzisiejszych czasach wszechobecnej konkurencji firmy prześcigają się w sposobach na zdobycie nowych klientów. Branża spożywcza nie jest tu wyjątkiem. Jednym z instrumentów po który najczęściej sięga się aby zdobyć i utrzymać lojalność klientów jest organizacja różnego rodzaju akcji promocyjnych.
-
25.02.2022
Strefa Managera: Etykiety zawierające znaki towarowe i marki stanowiące oświadczenia - 19 stycznia 2022 r. minął termin na ich zmianę
Rozporządzenie 1924/2006 zawiera pewien wyjątek od ogólnych zasad stosowania oświadczeń żywieniowych lub zdrowotnych. Wyjątek ten dotyczy oświadczeń, które jednocześnie stanowią znaki towarowe lub marki.
-
21.02.2022
Warsztaty Strefy Managera - luty 2022 - Prawo żywnościowe, RASFF, zafałszowania - Nagranie
Nagranie warsztatu eksperckiego "Warsztaty Strefy Managera - luty 2022 - Prawo żywnościowe, RASFF, zafałszowania - branża spożywcza, opakowania, suplementy diety". Podsumowanie poprzedniego miesiąca. Gość Specjalny - Marzena Chacińska - Dyrektor Biura Współpracy Międzynarodowej GIJHARS - "Praktyczny przewodnik po normach Kodeksu Żywnościowego".
-
16.02.2022
Strefa Managera: Postępowanie administracyjne w prawie żywnościowym - uwagi praktyczne. Odstąpienie od wymierzania kary
W dzisiejszej publikacji postanowiłem opisać bardzo ciekawą instytucję jaką jest odstąpienie od wymierzania kary przewidziane w art. 40 a ust. 5c. Ustawy z dnia 21 grudnia 2000 o jakości handlowej artykułów rolno – spożywczych.
-
04.02.2022
Strefa Managera: Rolnictwo wertykalne kontra unijne przepisy ekologiczne
Szacunkowa wartość zdominowanego przez USA globalnego rynku rolnictwa wertykalnego wynosi około 2 mld USD – według niektórych analityków do 2024 r. przekroczy wartość nawet 10 mld USD.
-
02.02.2022
eFORUM FoodFakty – Optymalizacja procesów produkcyjnych i biznesowych w przemyśle spożywczym- nagranie
eFORUM FoodFakty – Optymalizacja procesów produkcyjnych i biznesowych w przemyśle spożywczym- nagrania z dnia 27.01.2022 r.