Przejdź na stronę główną FoodFakty LinkedIn
Newsletter FoodFakty Newsletter
Profesjonalne informacje z branży żywności.
Bądź na bieżąco w prosty sposób.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w formularzu rejestracyjnym przez firmę Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Serwituty 25 będącą właścicielem portalu FoodFakty.pl w celach marketingowych i promocyjnych, w szczególności powiadomienia o nowych publikacjach, biuletynach i wydarzeniach dotyczących usług oferowanych przez portal jak również kontrahentów portalu; realizacji obowiązków związanych z wymogami w zakresie niezależności, zarządzania ryzykiem i jakością;Podanie adresu e-mail oznacza zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany adres informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, 02-233, ul Serwituty 25, NIP 5260201821, który jest wydawcą portalu FoodFakty.pl.

Administratorem podanych danych osobowych jest Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie na ul. Serwituty 25 . Dane osobowe przechowywane są przez okres 3 lat. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści oraz poprawiania swoich danych osobowych. Ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie odwołać (wycofać) wyrażone zgody. Odwołanie (wycofanie) zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed tym faktem. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Podane przez Pana/Panią dane osobowe są warunkiem zrealizowania świadczenia. Więcej informacji zawarte w:

Przypomnij hasło Jeśli nie masz konta, Utwórz je
Napisz
Śledź nas na

Rejestracja - czytelnik

Przypomnij hasło

Facebook X LinkedIn

Budowa Kultury Bezpieczeństwa Żywności w czasie kryzysu koronawirusa – Ty i Twoja organizacja również może wesprzeć projekt FoodFakty.pl

Kategoria: Biznes

Szanowni Państwo,

 

Obecny kryzys z oczywistych względów opanował umysły i skupił Państwa uwagę. Czy jednak oznacza to, że bezpieczeństwo żywności przestało być ważne, a Kultura Bezpieczeństwa Żywności już nikogo nie zajmuje? Wierzymy, że tak nie jest i sytuacja wróci jak najszybciej do normalności.

 

Zanim to jednak nastąpi uprzejmie prosimy,

żeby poświęcili Państwo kilka minut i zapoznali się z Naszym apelem.

 

KUP RAPORT ZA 90 PLN I WSPIERAJ REALIZACJĘ NASZEJ MISJI - DLA PAŃSTWA TO DROBNA KWOTA  DLA NASZ WIELKIE WSPARCIE

 

Pozytywny aspekt kryzysu – popularność FoodFakty

O ile w ogóle można mówić o pozytywach obecnej sytuacji, to jednym jest to, że być może z powodu pracy zdalnej mieliście Państwo więcej czasu i poświęciliście go na pozyskiwanie informacji.

Marzec był rekordowy dla nas pod kątem ilości czytelników i ilości odsłon naszego portalu, rejestracji kont czytelnika na portalu oraz naszym koncie LinkedIn, gdzie obserwuje nas już ponad 3000 spośród Państwa, dziękujemy za zainteresowanie.

Jeszcze nigdy wcześniej na nasz portal nie weszło tak dużo czytelników w jednym miesiącu. Jesteśmy z tego dumni i zachęca nas to do dalszej pracy. Cieszymy się, że publikowane i ogólnie dostępne bez opłaty artykuły i opracowania są tak dla Państwa cenne i czytane przez tysiące oraz pobierane przez setki osób, najczęściej managerów firm spożywczych. Wiemy od wielu audytorów systemów jakości, że dla wielu firm FoodFakty stanowi to już stały element analiz zarządzania ryzykiem zafałszowań czy bezpieczeństwa produktów.

Bezpłatny dostęp do wszystkich opublikowanych artykułów jest elementem, poprzez który realizujemy naszą misję:

Wspólnie Budujemy Kulturę Bezpieczeństwa Żywności

Pragniemy utrzymać taka formułę jak najdłużej i ciągle ją rozwijać. Już za chwilę wdrożymy dla zarejestrowanych czytelników nową funkcjonalność – możliwość projektowania indywidualnego, dostosowanego do własnych oczekiwań newslettera FoodFakty. Mamy nadzieję, że to jeszcze bardziej ułatwi Państwu korzystanie z informacji publikowanych przez nasz portal.

Negatywny aspekt kryzysu – finansowanie projektu

Projekt FoodFakty działa głównie dzięki aktywności marketingowej dostawców dla branży spożywczej. Obecne obniżenie aktywności marketingowej naszych klientów obserwowane już od początku marca „daje nam w kość” i nie ukrywamy, że bardzo liczymy na wsparcie również od strony czytelników, poprzez firmy w których pracują.

Liczymy na Państwa solidarność i wsparcie poprzez zakup naszych raportów

 

Cegiełka Wsparcia -FoodFakty Raport Food Safety Risk

 

Kierując się tematyką, która jest szczególnie istotna dla Państwa, przygotowaliśmy dedykowany, bardzo szczegółowy, ale jednocześnie syntetyczny raport, który będzie od kwietnia ukazywał się w trybie miesięcznym. Mamy szczerą nadzieję, że stanowić on będzie dla Państwa wartość dodaną, a wpływy ogromnym wsparciem dla nas.  

Mierząc nakład pracy na przygotowanie wiemy, że koszt tego opracowania jest dużo większy niż  90 pln, ale chcemy żeby ta forma wsparcia poprzez zakup raportu przydatnego dla każdego managera jakości i bezpieczeństwa żywności, nie stanowiła najmniejszej bariery finansowej i dała Państwu i firmie jednoznaczną wartość dodaną.

Zapraszamy do zapoznania się z case study pokazującym zawartość raportu oraz sposoby wykorzystania zgromadzonych w nim informacji. Dla ułatwienia decyzji przygotowaliśmy również bezpłatny egzemplarz raportu za miesiąc styczeń, zachęcamy do pobrania.

Case study:

https://www.foodfakty.pl/zarzadzanie-oparte-na-mysleniu-bazujacym-na-ryzyku-raport-miesieczny-food-safety-risk-cegielka-dla-rozwoju-kultury-bezpieczenstwa-zywnosci

 

 

 

Zapraszamy również do zakupu innych opracowań i usług FoodFakty

RAPORT PROBASE360 FOOD FRAUD RISK - GRUDZIEŃ 2019-LUTY 2020

PROBASE360 FOODFRAUD SCAN

 

Autor: FoodFakty

W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies, które będą zamieszczane w Państwa urządzeniu (komputerze, laptopie, smartfonie). W każdym momencie mogą Państwo dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki internetowej i wyłączyć opcję zapisu plików cookies. Ze szczegółowymi informacjami dotyczącymi cookies na tej stronie można się zapoznać tutaj.