Zapisz się do newslettera
Najważniejsze informacje dla branży spożywczej!
Zapisz się na newsletter FoodFakty i bądź na bieżąco:
Szanowni Państwo,
Obecny kryzys z oczywistych względów opanował umysły i skupił Państwa uwagę. Czy jednak oznacza to, że bezpieczeństwo żywności przestało być ważne, a Kultura Bezpieczeństwa Żywności już nikogo nie zajmuje? Wierzymy, że tak nie jest i sytuacja wróci jak najszybciej do normalności.
Zanim to jednak nastąpi uprzejmie prosimy,
żeby poświęcili Państwo kilka minut i zapoznali się z Naszym apelem.
Pozytywny aspekt kryzysu – popularność FoodFakty
O ile w ogóle można mówić o pozytywach obecnej sytuacji, to jednym jest to, że być może z powodu pracy zdalnej mieliście Państwo więcej czasu i poświęciliście go na pozyskiwanie informacji.
Marzec był rekordowy dla nas pod kątem ilości czytelników i ilości odsłon naszego portalu, rejestracji kont czytelnika na portalu oraz naszym koncie LinkedIn, gdzie obserwuje nas już ponad 3000 spośród Państwa, dziękujemy za zainteresowanie.
Jeszcze nigdy wcześniej na nasz portal nie weszło tak dużo czytelników w jednym miesiącu. Jesteśmy z tego dumni i zachęca nas to do dalszej pracy. Cieszymy się, że publikowane i ogólnie dostępne bez opłaty artykuły i opracowania są tak dla Państwa cenne i czytane przez tysiące oraz pobierane przez setki osób, najczęściej managerów firm spożywczych. Wiemy od wielu audytorów systemów jakości, że dla wielu firm FoodFakty stanowi to już stały element analiz zarządzania ryzykiem zafałszowań czy bezpieczeństwa produktów.
Bezpłatny dostęp do wszystkich opublikowanych artykułów jest elementem, poprzez który realizujemy naszą misję:
Wspólnie Budujemy Kulturę Bezpieczeństwa Żywności
Pragniemy utrzymać taka formułę jak najdłużej i ciągle ją rozwijać. Już za chwilę wdrożymy dla zarejestrowanych czytelników nową funkcjonalność – możliwość projektowania indywidualnego, dostosowanego do własnych oczekiwań newslettera FoodFakty. Mamy nadzieję, że to jeszcze bardziej ułatwi Państwu korzystanie z informacji publikowanych przez nasz portal.
Negatywny aspekt kryzysu – finansowanie projektu
Projekt FoodFakty działa głównie dzięki aktywności marketingowej dostawców dla branży spożywczej. Obecne obniżenie aktywności marketingowej naszych klientów obserwowane już od początku marca „daje nam w kość” i nie ukrywamy, że bardzo liczymy na wsparcie również od strony czytelników, poprzez firmy w których pracują.
Liczymy na Państwa solidarność i wsparcie poprzez zakup naszych raportów
Cegiełka Wsparcia -FoodFakty Raport Food Safety Risk
Kierując się tematyką, która jest szczególnie istotna dla Państwa, przygotowaliśmy dedykowany, bardzo szczegółowy, ale jednocześnie syntetyczny raport, który będzie od kwietnia ukazywał się w trybie miesięcznym. Mamy szczerą nadzieję, że stanowić on będzie dla Państwa wartość dodaną, a wpływy ogromnym wsparciem dla nas.
Mierząc nakład pracy na przygotowanie wiemy, że koszt tego opracowania jest dużo większy niż 90 pln, ale chcemy żeby ta forma wsparcia poprzez zakup raportu przydatnego dla każdego managera jakości i bezpieczeństwa żywności, nie stanowiła najmniejszej bariery finansowej i dała Państwu i firmie jednoznaczną wartość dodaną.
Zapraszamy do zapoznania się z case study pokazującym zawartość raportu oraz sposoby wykorzystania zgromadzonych w nim informacji. Dla ułatwienia decyzji przygotowaliśmy również bezpłatny egzemplarz raportu za miesiąc styczeń, zachęcamy do pobrania.
Case study:
Zapraszamy również do zakupu innych opracowań i usług FoodFakty