Przejdź na stronę główną FoodFakty LinkedIn
Newsletter FoodFakty Newsletter
Profesjonalne informacje z branży żywności.
Bądź na bieżąco w prosty sposób.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w formularzu rejestracyjnym przez firmę Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Serwituty 25 będącą właścicielem portalu FoodFakty.pl w celach marketingowych i promocyjnych, w szczególności powiadomienia o nowych publikacjach, biuletynach i wydarzeniach dotyczących usług oferowanych przez portal jak również kontrahentów portalu; realizacji obowiązków związanych z wymogami w zakresie niezależności, zarządzania ryzykiem i jakością;Podanie adresu e-mail oznacza zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany adres informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, 02-233, ul Serwituty 25, NIP 5260201821, który jest wydawcą portalu FoodFakty.pl.

Administratorem podanych danych osobowych jest Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie na ul. Serwituty 25 . Dane osobowe przechowywane są przez okres 3 lat. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści oraz poprawiania swoich danych osobowych. Ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie odwołać (wycofać) wyrażone zgody. Odwołanie (wycofanie) zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed tym faktem. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Podane przez Pana/Panią dane osobowe są warunkiem zrealizowania świadczenia. Więcej informacji zawarte w:

Przypomnij hasło Jeśli nie masz konta, Utwórz je
Napisz
Śledź nas na

Rejestracja - czytelnik

Przypomnij hasło

Facebook X LinkedIn

Działania rozwojowe największych mleczarni europejskich w II połowie 2018 r.

Kategoria: Biznes

Rada Eksportu Produktów Mleczarskich w Stanach Zjednoczonych (USDEC, Mark O'Keefe) przygotowała zestawienie najważniejszych przedsięwzięć rozwojowych największych mleczarni na świecie. Z opracowania wybraliśmy te, z II p. 2018 r., które dotyczyły firm europejskich.

FrieslandCampina – nowe kontrakty i zrównoważony rozwój

FrieslandCampina pozyskała Best Cheese Holland. Kolejnym zakupem była hiszpańska Millána Vicente, aby wzmocnić swoją pozycję na Półwyspie Iberyjskim. FrieslandCampina podpisała też kontrakt produkcyjny z niemieckim DMK. Zgodnie z warunkami umowy, DMK będzie produkować mozzarellę, a FrieslandCampina dostarczy mleko, przepis na ser i marketing. FrieslandCampina i holenderska agencja rozwoju rolnictwa Agriterra rozszerzyły ponadto umowę partnerską na obszar pomocy drobnym producentom mleka w Azji i Afryce. Projekt ma na celu poprawę warunków produkcji mleka, wydajności gospodarstwa i bezpieczeństwa żywnościowego. Kolejną aktywnością firmy, w ramach zaangażowania na rzecz zrównoważonego rozwoju, było wprowadzenie mleka pod znakiem „On the way to PlanetProof”. Prawo do tej marki posiada niemiecki Stichting Milieukeur (SMK), który nadzoruje certyfikację pod tą marką. Firmy, które chcą jej używać, muszą spełniać określone standardy ochrony przyrody, klimatu i dobrostanu zwierząt, ustanowione przez SMK.

Lactalis na Bliskim Wschodzie i w Malezji

Francuski Lactalis nabył większościowy pakiet udziałów w libańskim dystrybutorze Hanilor, który działa również w Iraku, Jordanii i Syrii.  Mleczarnia zakupiła też przedsiębiorstwo produkujące preparaty do żywienia niemowląt w południowoafrykańskim Aspen (Pharmacare Holdings). Lactalis nabył również od Nestlé malezyjski zakład produkujący schłodzone produkty mleczarskie (w tym opakowania mleka w proszku, za ok. 40 mln USD). Transakcja objęła dystrybucję, marketing i sprzedaż schłodzonych produktów mlecznych w Malezji, Singapurze i Brunei. Lactalis planuje uczynić z Malezji centrum działalności mleczarskiej w Azji Pd.-Wsch.

Arla Foods szuka partnerów w Bangladeszu

Arla Foods podpisała umowę o partnerstwie z bangladeską spółdzielnią mleczarską MilkVita. Arla oczekuje, że transakcja pozwoli jej lepiej zrozumieć rynek mleczarski Bangladeszu i opracować produkty dostosowane do potrzeb konsumentów. MilkVita planuje wykorzystać doświadczenie Arla, w celu zwiększenia wydajności, standardów jakości i rozwoju zrównoważonych praktyk hodowli bydła mlecznego.

Nowa fabryka mozzarelli Glanbia i Leprino Foods

Glanbia i Leprino Foods  planują budowę wartego 130 mln euro zakładu mozzarelli w Irlandii. Zakład będzie produkować 45 tys. ton rocznie, głównie w celu zaspokojenia rosnącego popytu na rynkach europejskich.

Fuzja Lakeland Dairies i LacPatrick Dairies

Doszło do połączenia irlandzkich Lakeland Dairies i LacPatrick Dairies. Podmiot przyjął nazwę Lakeland Dairies i stał się drugim po Glanbii największym przetwórcą mleka w Irlandii.

Bardziej szczegółowe informacje dostępne są na stronie USDEC: http://www.usdec.org/

Wybierz temat: Przemysł mleczarski

Autor: BGŻ BNP Paribas

BGŻ BNP Paribas

Paweł Wyrzykowski
Ekspert rynków rolnych
Rynek mleka

Udostępnij
Facebook
Twitter/X
LinkedIn
e-mail
Whatsapp
Link

Przeczytaj także

W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies, które będą zamieszczane w Państwa urządzeniu (komputerze, laptopie, smartfonie). W każdym momencie mogą Państwo dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki internetowej i wyłączyć opcję zapisu plików cookies. Ze szczegółowymi informacjami dotyczącymi cookies na tej stronie można się zapoznać tutaj.