Zapisz się do newslettera
Najważniejsze informacje dla branży spożywczej!
Zapisz się na newsletter FoodFakty i bądź na bieżąco:
Nieuniknione zmiany w procesach komunikacji.
Klasyczna reklama w relacjach B2B przestała działać lub jej intensywność musi być ogromna żeby odniosła skutek. Proces wyboru dostawcy zmienia się i coraz częsciej bazuje na wstępnym porównywaniu informacji o podukcie i firmie, które są dostępne w internecie. Niezależne badania wskazują, że decydenci przed podjęciem decyzji aktywnie poszukują informacji o produktach i w dużym stopniu bazują na opiniach wyrażonych na blogach, mediach społecznościowych jak linkedin czy innych źródłach. Nowe pokolenie wchodzące do biznesu w mniejszym stopniu chce bazowac na relacjach osobistych, a w większym na komunikacji elektronicznej.
Zapoznaj się z korzyściami płynącymi ze stosowania marketingu treści w twoich działaniach komunikacyjnych.
Materiał darmowy, pobranie wymaga wyłącznie wypełnienia kwestionariusza.
Słowa kluczowe: komunikacja, B2B, reklama, marketing.
Materiał udostępniony przez: FoodFakty
Materiał opublikowany dnia: 17.10.2019
Aby zakupić materiały musisz się zalogować
Załóż konto