Rejestracja - czytelnik

Przypomnij hasło

Menu

Menu

Facebook Twitter LinkedIn

Jak sprzedawać żywność na platformach e-commerce? - Abstrakt artykułu

Kategoria: Biznes, Opakowania, Prawo Żywnościowe

Artykuł przedstawia powinności i obowiązki w przypadku sprzedaży żywności na platformach e-commerce oraz kluczowe aspekty, które należy uwzględnić, planując prowadzenia sprzedaży przez Internet. Autorki omawiają formy prowadzenia tego typu działalności oraz wymogi, jakie przedsiębiorca będzie musiała spełnić.

Z pełnej wersji artykułu dowiesz się:

- jakich procedur należy dopełnić, chcąc sprzedawać żywność przez Internet?

- czym jest dropshipping

- na czym polega sprzedaż wraz z magazynowaniem bez kontaktu z produktami

- co to jest sprzedaż z magazynowaniem oraz pakowaniem. 

Pełna wersja artykułu dostępna jest wyłącznie w Strefie Managera pod adresem: 

STREFA MANAGERA: JAK SPRZEDAWAĆ ŻYWNOŚĆ NA PLATFORMACH E-COMMERCE?

 W Strefie Managera dodatkowo znajdziesz:

  • Raporty Food Risk
  • LEX Scan - miesięczny raport zmian w prawie żywnościowym wraz z krótkim komentarzem
  • Opracowania Prawne naszych Ekspertów
  • Tablicę Managera Food Fraud i Food Risk
  • Dedykowane webinaria, szkolenia, warsztaty – śledź nowe elementy wpisując w pole szukaj Strefa Managera

>> Więcej o STREFIE MANAGERA <<

Zadzwoń +48 501 370 590 lub napisz strefamanagera@foodfakty.pl

Interesuje Cię problamtyka e-commerce w branży spożywczej? Chcesz dowieddzieć się więcej na ten temat? Zapisz się na drugie eFORUM Prawa Żywnościowego, w trakcie którego autorka tekstu Pani Doktor Agnieszka Sztoldman w swoim wystąpieniu na żywo roziwnie temat sprzedaży żywności przez internet. 

https://foodfakty.pl/drugie-eforum-prawa-zywnosciowego-zmiany-i-perspektywy 

Wybierz obszar: Nowości rynkowe Opakowania Prawo żywnościowe

Autor: Agnieszka Sztoldman i Kalina Skwiecińska

Przeczytaj także

Artykuł opublikowany dzięki firmie:

Zapisz się do newslettera

Najważniejsze informacje dla branży spożywczej!

Zapisz się na newsletter FoodFakty i bądź na bieżąco:

Zapisz się
Facebook Twitter LinkedIn