Zapisz się do newslettera
Najważniejsze informacje dla branży spożywczej!
Zapisz się na newsletter FoodFakty i bądź na bieżąco:
Artykuł przedstawia powinności i obowiązki w przypadku sprzedaży żywności na platformach e-commerce oraz kluczowe aspekty, które należy uwzględnić, planując prowadzenia sprzedaży przez Internet. Autorki omawiają formy prowadzenia tego typu działalności oraz wymogi, jakie przedsiębiorca będzie musiała spełnić.
Z pełnej wersji artykułu dowiesz się:
- jakich procedur należy dopełnić, chcąc sprzedawać żywność przez Internet?
- czym jest dropshipping
- na czym polega sprzedaż wraz z magazynowaniem bez kontaktu z produktami
- co to jest sprzedaż z magazynowaniem oraz pakowaniem.
Pełna wersja artykułu dostępna jest wyłącznie w Strefie Managera pod adresem:
STREFA MANAGERA: JAK SPRZEDAWAĆ ŻYWNOŚĆ NA PLATFORMACH E-COMMERCE?
W Strefie Managera dodatkowo znajdziesz:
>> Więcej o STREFIE MANAGERA <<
Zadzwoń +48 501 370 590 lub napisz strefamanagera@foodfakty.pl
Interesuje Cię problamtyka e-commerce w branży spożywczej? Chcesz dowieddzieć się więcej na ten temat? Zapisz się na drugie eFORUM Prawa Żywnościowego, w trakcie którego autorka tekstu Pani Doktor Agnieszka Sztoldman w swoim wystąpieniu na żywo roziwnie temat sprzedaży żywności przez internet.
https://foodfakty.pl/drugie-eforum-prawa-zywnosciowego-zmiany-i-perspektywy
Przeczytaj także
Z uwagi na to, że reklama napojów alkoholowych podlega bardzo wielu szczegółowym ograniczeniom i zakazom zapewnienie zgodności z prawem konkretnej kampanii reklamowej jest niejednokrotnie wyzwaniem dla przedsiębiorców.
W Unii Europejskiej funkcjonuje wiele systemów weryfikacji żywności. Ich celem jest zagwarantowanie wyższego standardu produktów, które zostały określone odpowiednimi normami, specyficznymi dla danego systemu certyfikacji. Do najpopularniejszych z nich należą produkty rolnictwa ekologicznego oraz produkty regionalne i tradycyjne.
Wraz z 1 stycznia 2021 roku zakończył się okres przejściowy i co za tym idzie, cały import z Wielkiej Brytanii do UE podlega formalnościom celnym i musi być zgodny z przepisami strony importującej. W związku z tym kraje unijne, które do tej pory prowadziły stałą wymianę towarów z Wielką Brytanią, w tym Polska, muszą przygotować się na zmiany.