Raport 2015: Ogólna charakterystyka kabanosów. Wartość odżywcza i składniki produktów

Przekazujemy Państwu unikalne, wielowymiarowe i kompleksowe narzędzie managerskie w postaci raportu ProDUKTTM. Wierzymy, że jest ono pierwszym tak obszernym opracowaniem wybranej kategorii produktowej. Niniejsze opracowanie zawiera przekrojowy zbiór danych, syntetycznych informacji oraz skonsolidowanych wielowymiarowych analiz zwielokratniających efektywność kształtowania jakości oraz strategii marketingowej kategorii produktowej KABANOS.
Poprzez zintegrowanie tysięcy rozproszonych danych rynkowych i produktowych o kilkuset pozycjach SKU z rynku polskiego w połączeniu z nowatorską metodyką analiz i agregacji danych wykonanej przez zespół marketingowców i technologów, uzyskaliśmy unikalną wartość dodaną w postaci dynamicznego narzędzia managerskiego dla działów MARKETINGU, R&D oraz HANDLOWEGO. Wszystko to w celu zwiększenia Państwa konkurencyjności, ale również obniżenia kosztów cyklu tworzenia nowych produktów.
Unikatowość podejścia daje możliwość wyznaczania trendów rozwojowych kategorii, śledzenia zmian, poszukiwania najistotniejszych cech, a dodatkowo daje obszerną wiedzę o otoczeniu konkurencyjnym.
Bazujemy na połączeniu informacji z trzech płaszczyzn:
- audytów w sklepach (dane o obecności, cenie, pozycjonowaniu itp.),
- wszystkich informacjach znajdujących się na opakowaniu produktu,
- szczegółowej dokumentacji fotograficznej produktu i pomiarze głównych cech.
Materiał udostępniony przez: FoodFakty
Materiał opublikowany dnia: 22.01.2020
Aby pobrać materiały, musisz się zalogować lub założyć darmowe konto
Załóż konto